Наш навчальний заклад
Маємо честь Вас запросити

В дошкільному закладі функціонує 10 груп:

  •  2 ясельного віку;
  • 8 дошкільного,                                                      
  • 1 цілодобова.

Кількість дітей - 279.

Дошкільний заклад має:

  • Музичну залу;
  • Фізкультурну залу;
  • Медичний кабінет;
  • Фізіотерапевтичний кабінет;
  • Кабінет масажу, фітобар;
  • Кабінет психолога;
  • Спотривний розважальний комплекс.

 

   Заклад працює за  програмою "Я у світі" та програмою навчання та виховання дітей старшого віку "Впевнений старт".  Педагогічний колектив в роботі використовує новітні технології, які допомагають зробити процес вихвання та навчання дітей більш цікавим та дієвим. Це методика М.М.Єфименка "Театр фізичного виховання та оздоровлення дітей" , ТРВЗ, Г.Чепурного " Ейдотехніка", І.Стеценко "Логіки світу", Г.С.Тарасенко "Естетико-екологічне виховання", раннє читання за методикою Глена Домана , пальчикова гімнастика, Л.Б.Фесюкової "Виховання казкою".

 В ДНЗ діють гуртки:                                           

  1. "Ейдотехніка"
  2. "Первоцвіт"
  3. "Казковий передзвін"
  4. "Талановиті пальчики"
  5. "Дивограй"
  6. "Англійська мова"
  7. "Маленькі танцюристи"

В дошкільному закладі  виховуються, навчаються та лікуються діти зі слабким здоров'ям, малими та згасаючими формами туберкульозу. В закладі створена своя особиста "Лабораторія здоров'я", яка застосовує власну систему оздоровлення малюків. Але особлива увага приділяється нетрадиційним методам оздоровлення малят.

В садочку створена спеціальна фітовітальня. Правильний добір і поєднання лікарських рослин, приготування напоїв та відварів з них дозволяють в умовах нашого дитячого садка профілактично лікувати дітей за призначенням лікаря.

               

 

В дошкільному закладі використовуються такі засоби оздоровлення як аромотерапія, психогімнастика, музико терапія, Су-Джок терапія, ґудзикова ігротерапія, різні види лікувально-профілактичного, точкового та плантарного масажів.

Враховуючи той факт, що в садочку виховуються діти з патологією верхніх дихальних шляхів, велика увага приділяється дихальній гімнастиці.

 

 

З метою психологічного розвантаження проводяться ігри-медитацїї, які активізують позитивні емоції малят.              

     

       Гудзикова ігротерапія                         Ігри-медитації       

   

            Кольоротерапія                             Дихальна гімнастика

     

       Су-джок терапія                    Фізіотерапевтичні процедури

   

            Корегуюча гімнастика   

В закладі використовується нова цікава оздоровча технологія - пірамідотерапія.

Піраміда  побудована на пропорції "золотого перерізу", зорієнтована в просторі по Земному меридіану, грань піраміди - точно на Полярну Зірку, встановлюється за компасом і використовується для оздоровлення людського організму. Що характерно : вона справляє могутню антистресову дію, підсилює імунну систему людини. Під дією позитивного поля піраміди досить швидко поліпшується формула крові людини. Піраміда - чудовий засіб від багатьох інфекційних захворювань. Таким чином здійснюється комплексна реабілітація дітей. В нашому дитячому садочку цей вид оздоровлення проводить лікар Хлипавка О.В. Вона користується рекомендаціями директора Вінницького центру нетрадиційної медицини, лікаря Галагана О.Я., який багато років працює за цією методикою.

Досвід роботи педагогічного колективу по впровадженню нетрадиціиних методів оздоровлення вихованців  знайшов відображення у посібнику "Забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення та збереження фізичного і психічного здоров'я дітей", який був представлений на всеукраїнській виставці  "Інноватика в освіті України - 2009" та здобув перемогу серед навчальних закладів України - золотий диплом. 

 Окрім оздоровчого напрямку колектив ДНЗ № 35 займається проблемою інтелектуального розвитку дітей.  Ми пройшли нелегкий шлях від пошуків, спроб, помилок. І сьогодні маємо певні досягнення.

        Ми дійшли висновку, що інтелект  - це загальна здатність до пізнання і розв'язування проблем, без проб і помилок, що визначають успішність будь-якої діяльності і лежать в основі інших здібностей. 

        Ми зрозуміли, що    підґрунтя для всього подальшого розвитку інтелекту закладається з дошкільного віку, коли розвивається фундаментальна здатність мозку приймати зовнішні сигнали, створювати образи предметів і запам'ятовувати їх.


        Що ж ми робимо в дошкільному закладі, щоб якомога повніше задіяти цей величезний потенціал, закладений природою?

        Дбаємо про те, щоб клітини мозку малюка завжди мали вдосталь поживи для розуму.

        Тільки-но наші  діти  здатні зрозуміти (а це відбувається дуже рано), розказуємо їм  про можливості людського мозку, його будову відповідальність правої та лівої півкуль за певні дії ,схильності, здібності. Це надає дітям енергії та впевненості в собі й стає нагадуванням та стимулом у моменти, коли вони раптом почнуть сумніватися у власних здібностях.

        Добиваємося , щоб у розумовому розвитку дитини був задіяний увесь мозок: і ліва, і права півкулі. Заохочуємо дитину як до фізичної, так і до розумової діяльності, підкреслюємо цінність різнобічності.

        Показником інтелектуальної вихованості ми вважаємо уміння знайти в пам'яті за першою вимогою все, що раніше було отримано.

         Для інтелектуального розвитку дітей в дитячому садочку впроваджуються унікальні методики з раннього віку.

Це - навчання дітей ранньому читанню за методикою американського лікаря-психолога Глена Домана, який вважає, що дитину потрібно вчити читати не по літерам та складам, а відразу словами.

 Завдяки використанню цієї технології маємо гарні результати. Наші діти з 2-річного віку читають слова, а 3-річні  - словосполучення та навіть  речення.

        Цікавою методикою, яка сприяє стрімкому розвитку розумових здібностей малюків, є пальчикова гімнастика. Ці вправи допомагають  не лише формувати тонкі рухи пальців обох рук, готувати руку до письма, а й розвивати зорову та слухову увагу, виховувати працездатність, терплячість.

Для стимуляції інтелектуального розвитку психологом дитячого садка використовується комплекс спеціальних кінезіологічних вправ.

Розвивальна робота спрямовується від руху до мислення , а не навпаки. Під впливом кінезіологічних тренувань в організмі відбуваються позитивні структурні зміни.

Ці методики дозволяють виявити приховані здібності дитини і розширити межі можливості її мозку. Заняття усувають дезадаптацію у процесі навчання, гармонізують роботу головного мозку.

      З середнього дошкільного віку запрошуємо дітей у мандрівку країною Логіки. Мандрувати допомагає система логічних вправ та завдань, яка сприяє розвиткові у дітей мислення, творчої уяви, уваги, пам'яті.

Батьки сучасних дітей намагаються, щоб діти багато знали, сприймали багато різної інформації, і щоб вона залишалася в їхній пам'яті надовго. Це легко вирішується в нашому садочку завдяки застосуванню методики розвитку асоціативно-образного мислення - ейдотехніки. 

      На заняттях з ейдотехніки, логіки дошкільнята не просто засвоюють запропоновані дорослими знання, - вони вносять у цей процес свій власний досвід, який взаємодіє з новою інформацією, а відтак народжуються нові здогади, припущення - нові знання. Ці інтелектуальні технології дозволяють говорити про якісно нову освіту - ультра освіту.

 З цією метою колектив нашого закладу створив цільовий методичний освітній проект "Розвиток інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку", який у березні був представлений на ХІІІ Міжнародній виставці  "Сучасні навчальні заклади - 2010" та нагороджений бронзовою медаллю. 

 

Творча група дошкільного закладу під керівництвом завідуючої  Горобчук Н.С. створила проект "Маленьким розумникам і розумницям. Ейдотехніка для дошкільнят. І частина", який брав участь у 14-ій Міжнародній виставці "Сучасні навчальні заклади". На конкурсі було представлено понад 1,5 тис. робіт з 7 європейських держав. Наш проект удостоєний срібної медалі.

 

 

 

  В жовтні 2011 р. дошкільний заклад представив на Всеукраїнській виставці "Інноватика в освіті України - 2011" освітній проект "Дитина в ХХІ столітті", який був нагороджений Почесним дипломом.

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток інтелекту нерозривно  пов'язаний з культурою особистості.

 Гарних результатів в цьому напрямку досягаємо ознайомлюючи дітей з історією та культурою свого народу та народів - сусідів -Росії, Білорусії, Польщі.

    Слід відмітити, що багато українських сімей мають родинні стосунки з представниками цих національностей. Нас оточує таке середовище, де переплітаються різні культури. Отже, наші діти ростуть і виховуються в полікультурному просторі. Спадщина кожного з цих народів містить мудрий досвід і цінні ідеї виховання. Педагогічний колектив дошкільного закладу впроваджує власну авторську програму "Виховання культурою".

    В рейтинговій оцінці навчальних закладів ми маємо перемоги:

- в 2009 році ІІІ місце, за що нам міською владою було виділено 3 тис. грн.

- в 2010 році - І місце. Ми отримали 10 тис. грн. 

- в 2011 році -  І місце.

В нагороду отримали 10 тис. грн. Отримані кошти пішли на поліпшення матерально-технічної бази дошкільного закладу. У 2009-2010 рр. придбано комп'ютерну техніку, а у 2011 р.  - електрофортепіано та синтезатор, що дає можливість проводити музичні та фізкультурні заняття під музику не тільки в музичному та спортивному залах, а й на свіжому повітрі.

         Намагаємося якомога більше занять виносити на природу - на територію садка, до лісу, на озеро, в парк. У близькому спілкуванні з природою розширюється світогляд наших вихованців, наукова інформація, що ґрунтується на безпосередніх спостереженнях, позитивних емоціях, засвоюється міцно й свідомо, стає фундаментом для розвитку.   На території дошкільного закладу створено міні зоопарк, в якому проживають фазани - Філя і Марфа та декоративні кролики - Рижик та Сіромашка, восени минулого року ми мали приплід - трьох  маленьких кроленят, яким дуже радіють діти.

        

  Нашим ноу-хау стало створення проекту дистанційної дошкільної освіти "Вчимося разом", який викладено на сайті дошкільного закладу. Тут розміщено інтерактивні телеуроки для дітей, які мають особливі освітні потреби, часто хворіють, мають ознаки обдарованості та Інтернет-консультації для батьків.