Департамент Вінницької міської ради 
Комунальний заклад 
„Дошкільний навчальний заклад №35 Вінницької міської ради”;
21036 м. Вінниця, вул. Хмельніцьке шосе 16
тел: (0432) 59-21-53   ; email: vndnz35@ukr.net

Маємо честь запросити

В дошкільному закладі функціонує 10 груп:

  • 2 ясельного віку
  • 8 дошкільного
  • 1 цілодобова

Кількість дітей – 274

Дошкільний заклад має:

  • Медичний кабінет;
  • Спортивно-розважальний комплекс;
  • Музичну залу;
  • Фізкультурну залу;
  • Медичний кабінет;
  • Фізіотерапевтичний кабінет;
  • Кабінет психолога;
  • Кабінет масажу, фітобар.

Заклад працює за освітньою програмою для дітей від 2 до7 років “Дитина” .Освітній процес здійснюється українською мовою. Педагогічний колектив в роботі використовує новітні технології, які допомагають зробити процес виховання та навчання дітей більш цікавим та дієвим. Це “Ейдотехніка”, методика М.М.Єфименка “Театр фізичного виховання та оздоровлення дітей”, Г.С.Тарасенко “Естетико-екологічне виховання”, раннє читання за методикою Глена Домана,Л.Б.Фесюкової “Виховання казкою”, Л.В.Шелестової “Вчимося читати”, С.Циганової “Образотворча діяльність дітей раннього віку”, Є.Шейко “Розвиток пізнавальної сфери дитини за допомогою розвивальних ігор”, Н.Харченко “Формування  навичок міркування дітей дошкільного віку”,  пальчикова гімнастика.

В дошкільному закладі працюють гуртки:

  • “Ейдотехніка”
  • “Первоцвіт”
  • “Казковий передзвін”
  • “Талановиті пальчики”
  • “Дивограй”
  • “Маленькі танцюристи”
  • “Нappy English”

В дошкільному закладі виховуються, навчаються та лікуються діти зі слабким здоров’ям, малими та згасаючими формами туберкульозу. В закладі створена своя особиста “Лабораторія здоров’я”, яка застосовує власну систему оздоровлення малюків. Але особлива увага приділяється нетрадиційним методам оздоровлення малят.

В садочку створена спеціальна фітовітальня. Правильний добір і поєднання лікарських рослин, приготування напоїв та відварів з них дозволяють в умовах нашого дитячого садка профілактично лікувати дітей за призначенням лікаря.

В дошкільному закладі використовуються такі засоби оздоровлення як аромотерапія, психогімнастика, музико терапія, Су-Джок терапія, ґудзикова ігротерапія, різні види лікувально-профілактичного, точкового та плантарного масажів, стоунтерапія, пісочна ігротерапія.

Враховуючи той факт, що в садочку виховуються діти з патологією верхніх дихальних шляхів, велика увага приділяється дихальній гімнастиці.

З метою психологічного розвантаження проводяться

ігри-медитацїї,кінезіологічні вправи,психогімнастика,кольоротерапія, які активізують позитивні емоції малят.

В закладі використовується нова цікава оздоровча технологія – пірамідотерапія.

Піраміда  побудована на пропорції “золотого перерізу”, зорієнтована в просторі по Земному меридіану, грань піраміди – точно на Полярну Зірку, встановлюється за компасом і використовується для оздоровлення людського організму. Що характерно : вона справляє могутню антистресову дію, підсилює імунну систему людини. Під дією позитивного поля піраміди досить швидко поліпшується формула крові людини. Піраміда – чудовий засіб від багатьох інфекційних захворювань. Таким чином здійснюється комплексна реабілітація дітей.

В нашому дитячому садочку цей вид оздоровлення проводить лікар Хлипавка О.В. Вона користується рекомендаціями директора Вінницького центру нетрадиційної медицини, лікаря Галагана О.Я., який багато років працює за цією методикою.

Досвід роботи педагогічного колективу по впровадженню нетрадиціиних методів оздоровлення вихованців знайшов відображення у посібнику “Забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення та збереження фізичного і психічного здоров’я дітей”, який був представлений на всеукраїнській виставці”Інноватика в освіті України – 2009″ та здобув перемогу серед навчальних закладів України – золотий диплом.

Окрім оздоровчого напрямку колектив ДНЗ № 35 займається проблемою інтелектуального розвитку дітей.  Ми пройшли нелегкий шлях від пошуків, спроб, помилок. І сьогодні маємо певні досягнення.

Ми дійшли висновку, що інтелект- це загальна здатність до пізнання і розв’язування проблем, без проб і помилок, що визначають успішність будь-якої діяльності і лежать в основі інших здібностей.

Ми зрозуміли, що підґрунтя для всього подальшого розвитку інтелекту закладається з дошкільного віку, коли розвивається фундаментальна здатність мозку приймати зовнішні сигнали, створювати образи предметів і запам’ятовувати їх.

Що ж ми робимо в дошкільному закладі, щоб якомога повніше задіяти цей величезний потенціал, закладений природою?

Дбаємо про те, щоб клітини мозку малюка завжди мали вдосталь поживи для розуму.

Тільки-но наші  діти  здатні зрозуміти (а це відбувається дуже рано), розказуємо їм  про можливості людського мозку, його будову відповідальність правої та лівої півкуль за певні дії ,схильності, здібності. Це надає дітям енергії та впевненості в собі й стає нагадуванням та стимулом у моменти, коли вони раптом почнуть сумніватися у власних здібностях.

Добиваємося , щоб у розумовому розвитку дитини був задіяний увесь мозок: і ліва, і права півкулі. Заохочуємо дитину як до фізичної, так і до розумової діяльності, підкреслюємо цінність різнобічності.

Показником інтелектуальної вихованості ми вважаємо уміння знайти в пам’яті за першою вимогою все, що раніше було отримано.

Для інтелектуального розвитку дітей в дитячому садочку впроваджуються унікальні методики з раннього віку.

Це – навчання дітей ранньому читанню за методикою американського лікаря-психолога Глена Домана, який вважає, що дитину потрібно вчити читати не по літерам та складам, а відразу словами.

Завдяки використанню цієї технології маємо гарні результати. Наші діти з 2-річного віку читають слова, а 3-річні  – словосполучення та навіть  речення.

Цікавою методикою, яка сприяє стрімкому розвитку розумових здібностей малюків, є пальчикова гімнастика. Ці вправи допомагають  не лише формувати тонкі рухи пальців обох рук, готувати руку до письма, а й розвивати зорову та слухову увагу, виховувати працездатність, терплячість.

Для стимуляції інтелектуального розвитку психологом дитячого садка використовується комплекс спеціальних кінезіологічних вправ.

Розвивальна робота спрямовується від руху до мислення , а не навпаки. Під впливом кінезіологічних тренувань в організмі відбуваються позитивні структурні зміни.

Ці методики дозволяють виявити приховані здібності дитини і розширити межі можливості її мозку. Заняття усувають дезадаптацію у процесі навчання, гармонізують роботу головного мозку.

З середнього дошкільного віку запрошуємо дітей у мандрівку країною Логіки. Мандрувати допомагає система логічних вправ та завдань, яка сприяє розвиткові у дітей мислення, творчої уяви, уваги, пам’яті.

Батьки сучасних дітей намагаються, щоб діти багато знали, сприймали багато різної інформації, і щоб вона залишалася в їхній пам’яті надовго. Це легко вирішується в нашому садочку завдяки застосуванню методики розвитку асоціативно-образного мислення – ейдотехніки.

На заняттях з ейдотехніки, логіки дошкільнята не просто засвоюють запропоновані дорослими знання, – вони вносять у цей процес свій власний досвід, який взаємодіє з новою інформацією, а відтак народжуються нові здогади, припущення – нові знання.

Ці інтелектуальні технології дозволяють говорити про якісно нову освіту – ультра освіту.

З цією метою колектив нашого закладу створив цільовий методичний освітній проект “Розвиток інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку”, який у березні був представлений на ХІІІ Міжнародній виставці  “Сучасні навчальні заклади – 2010” та нагороджений бронзовою медаллю.

Творча група дошкільного закладу під керівництвом завідуючої  Горобчук Н.С. створила проект “Маленьким розумникам і розумницям. Ейдотехніка для дошкільнят. І частина”, який брав участь у 14-ій Міжнародній виставці “Сучасні навчальні заклади”. На конкурсі було представлено понад 1,5 тис. робіт з 7 європейських держав. Наш проект удостоєний срібної медалі.

В жовтні 2011 р. дошкільний заклад представив на Всеукраїнській виставці “Інноватика в освіті України – 2011” освітній проект “Дитина в ХХІ столітті”, який був нагороджений Почесним дипломом. В березні 2012 року на  ІІІ  Міжнародній виставці – конкурсі ” Сучасні навчальні заклади – 2012″ ІІ частина проекту “Маленьким розумникам і розумницям. Ейдотехніка для дошкільнят” – авторські практичні розробки була нагороджена  срібною медаллю.

Творчою групою на чолі з керівником дошкільного закладу Горобчук Н.С. був створений освітній проект ” Допитливим малюкам” представлений на ІVМіжнародній виставці ” Сучасні навчальні заклади – 2013″ і нагороджений срібною медаллю. В 2014 році був створений освітній проект«Розвиток інтелекту та екстраординарних здібностей дітей дошкільного віку за допомогою мультимедійних засобів навчання та мнемотехніки » який став переможцем V Міжнароднії виставки ” Сучасні навчальні заклади – 2014″ і нагороджений золотою медаллю та дипломом.

Розвиток інтелекту нерозривно  пов’язаний з культурою особистості.

Гарних результатів в цьому напрямку досягаємо ознайомлюючи дітей з історією та культурою свого народу та народів – сусідів, Білорусії, Польщі, країни, мову якої вивчаємо- Англії, далекої Японії.

Отже, наші діти ростуть і виховуються в полікультурному просторі. Спадщина кожного з цих народів містить мудрий досвід і цінні ідеї виховання. Педагогічний колектив дошкільного закладу впроваджує власну авторську програму “Виховання культурою”.

В дошкільному закладі створена профільна група із навчання дітей іноземним мовам з 3 річного віку

Lets play learning English, метою якої є інтеграція англійської мови в навчально-виховний процес. Дані проекти активно впроваджуються в роботі з дітьми та забезпечують підвищення ефективності педагогічного процесу.

В рейтинговій оцінці навчальних закладів ми маємо перемоги:

  • в 2009 році ІІІ місце;
  • в 2010 році – І місце;
  • в 2011 році –  І місце;
  • в 2012 році -ІІІ місце;
  • в 2013 році – ІІ місце;
  • в 2014 році – І місце.
  • в 2016 році – І місце.

Отримані кошти пішли на поліпшення навчальної та матерально-технічної бази дошкільного закладу. Придбано комп’ютерну техніку, електрофортепіано , синтезатор та СМАРТ -TV, телевізори, 6 планшетів.

Намагаємося якомога більше занять виносити на природу – на територію садка, до лісу, на озеро, в парк.У близькому спілкуванні з природою розширюється світогляд наших вихованців, наукова інформація, що ґрунтується на безпосередніх спостереженнях, позитивних емоціях, засвоюється міцно й свідомо, стає фундаментом для розвитку. На території дошкільного закладу створено міні зоопарк, в якому проживають фазани – Філя і Марфа та декоративні кролики – Рижик та Сіромашка, восени минулого року ми мали приплід – трьох маленьких кроленят, яким дуже радіють діти.

Нашим ноу-хау стало створення проекту дистанційної дошкільної освіти “Вчимося разом”, який викладено на сайті дошкільного закладу. Тут розміщено інтерактивні телеуроки для дітей, які мають особливі освітні потреби, часто хворіють, мають ознаки обдарованості та Інтернет-консультації для батьків.

Здобули в жовтні 2015 року І місце у конкурсі освітніх проектів у дошкільній освіті міста (освітній проект Let’s play and study English!». Бі-лінгвічне навчання дітей дошкільного віку)

У березні 2016 року – золота медаль в номінації «Міжнародна співпраця як невід’ємна складова інноваційного розвитку національної освіти та науки» участь у VІІ міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2016»

2016 року – І місце в Грантах обласної ради та облдержадміністрації в рамках «Обласної Програми розвитку інформаціних, телекомунікаційних та інноваційних технологій в закладах освіти Вінницької області на 2016-2020 роки.

У травні 2016 року – переможці міського конкурсу «Кращий навчально-методичний посібник 2016» у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» в номінації «Навчально-методичний посібник ДНЗ»

2017року – ІІІ місце в Грантах обласної ради та облдержадміністрації в рамках «Обласної Програми розвитку інформаціних, телекомунікаційних та інноваційних технологій в закладах освіти Вінницької області на 2016-2020 роки.