ЗВІТ ЗАВІДУВАЧА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 35 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» ГОРОБЧУК НАТАЛІЇ СЕМЕНІВНИ
ЗА ПІДСУМКАМИ 2023-2024 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Звіт складено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».
Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності керівника.
Завдання звітування:
- Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.
- Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
ВНЕСОК КЕРІВНИКА У ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ
Головною метою дошкільного закладу є надання дітям якісної та доступної дошкільної освіти, а також забезпечення прав усіх учасників освітнього процесу, створення умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетенції, розвитку в неї ціннісного ставлення до світу.
Діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.
Адміністрація закладу сприяє організації, забезпеченню та реалізації освітнього процесу, що ґрунтується на таких засадах:
- орієнтація на замовника освітніх послуг (дітей та їх батьків), завоювання його довіри;
- цілепокладання відповідно до визначених напрямів розвитку закладу та створення умов для задіяння усіх працівників до забезпечення якості дошкільної освіти;
- зорієнтованість на поліпшення показників освітнього процесу, здатність прогнозувати зовнішні та внутрішні ризики та реагувати на них;
- взаємопов’язаність процесів діяльності закладу;
- прийняття управлінських рішень на основі фактичних даних та розуміння причинно-наслідкових зв’язків і ймовірності непередбачуваних наслідків.
Планування розвитку освітньої системи ЗДО зумовлено вирішенням стратегічних завдань, що стоять перед колективом закладу в нових економічних і соціокультурних умовах, необхідністю змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу освіти. З цією метою розроблено Стратегію комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №35 Вінницької міської ради» на 2022-2026 роки, яка визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби, скеровує учасників освітнього процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.
Згідно з положеннями основних державних документів України про дошкільну освіту, відповідно до пріоритетів, визначених річним планом на 2023-2024 навчальний рік, робота колективу комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 35 Вінницької міської ради» спрямовувалась на реалізацію завдань у напряму освітньої діяльності через індивідуалізацію освітнього процесу, діяльнісний підхід, соціалізацію дошкільників, що допомагало педагогам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечити умови для росту її компетенції у відповідності з вимогами Державного стандарту дошкільної освіти – Базового компоненту.
Організація освітньої роботи в закладі дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році здійснювалась відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Державного стандарту дошкільної освіти: Базового компоненту (нової редакції), положення «Про дошкільний навчальний заклад (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та була спрямована на реалізацію Стратегії розвитку КЗ «ДНЗ № 35 ВМР».
Відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», листа Міністерства освіти і науки України «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 р. № 1/3845-22, листа МОН від 21.08.2023 р. № 1/12490-23 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році» з метою забезпечення стійкого функціонування закладу та безпечного середовища в умовах військової агресії російської федерації проти України.
У 2023-2024 навчальному році комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №35 Вінницької міської ради» працював в очному режимі.
Протягом навчального року в КЗ «ДНЗ №35 ВМР» функціонувало 10 груп:
для дітей третього року життя – групи № 2, № 4
для дітей четвертого року життя – групи № 1, № 3, №6
для дітей п’ятого року життя – групи, №7, №8
для дітей шостого року життя – групи № 5, №9, №10.
На сьогодні у закладі виховується 248 дітей, з них: 66 дітей раннього віку, 182 – дошкільного.
Освітні послуги у закладі надаються державною мовою.
У 2023-2024 навчальному році педагогічний колектив працював за комплексною програмою «Дитина» – освітня програма для дітей від 2 до 7 років (науковий керівник Огнев´юк В.О., авторський колектив – Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Вертугіна В.М. та ін.).
Впроваджувалась також варіативна складова Базового компоненту, парціальні програми, а саме:
- «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпеки поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху (О.А.Тимовський)
- «Англійська мова для дітей дошкільного віку», програма та методичні рекомендації (Кулікова І.А., Шкваріна Т.М.)
- “Безмежний світз з LEGO”, програма озвитку дітей від 2 до 6 років та методичні рекомендації (О.Ю.Рома)
- «Мудрі шахи», програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи Семизорова В.В., Духновська О.І., Пащенко Л.Ю..
Організація освітнього процесу спрямовувалась на реалізацію пріоритетних завдань, а саме:
- Формування у дошкільників здоров’язбережувальних компетенцій з урахуванням принципів природо відповідності фізичного виховання та забезпечення методичного аспекту інтеграції в освітній процес фізкультурно-оздоровчої роботи із застосуванням інноваційних здоров’язбережувальних методик і технологій.
- Виховання любові та шанобливого ставлення до природи рідного краю у контексті основних завдань національно-патріотичного виховання.
- Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми та використання англійської мови як засобу спілкування з іноземцями.
- Збереження емоційного здоров’я малюків в умовах воєнного стану.
Провідною метою діяльності закладу було насамперед створення безпечного освітнього середовища, формування елементарної життєвої компетенції з питань безпеки як дорослих так і дітей, зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників, виховання у них любові до України, поваги до рідної мови, національних цінностей українського народу.
Реалізація зазначених завдань здійснювалась на засадах особистісно-орієнтованої моделі організації педагогічного процесу.
Упродовж року систематично забезпечувалась участь педагогів у методичних об’єднаннях, курсовій перепідготовці, в проведені педрад та педагогічних годин, майстер-класах, семінарах, ділових іграх, тренінгах та інших формах методичної роботи для педагогів закладів дошкільної освіти, які сприяли підвищенню їх фахової майстерності, згідно з планом роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників. Методичний кабінет закладу, міні методкабінети груп поповнились новинками методичної літератури та періодичними виданнями.
Напередодні навчального року педагоги закладу, у створеній вихователями-методистами у Google Формі анкеті, внесли свої пропозиції щодо тематики консультацій, відкритих занять, самоосвіти, батьківських зборів, планування освітньої діяльності тощо. Вивчені запити і потреби були враховані. Проведені в ЗДО методичні заходи мали інтерактивний характер та стали чинником мотивації, розвитку творчості, заохочення кожного педагога до продукування нових ідей, вміння оновлювати освітній процес шляхом пошуку оптимальних дидактичних, виховних і методичних рішень.
Були опрацьовані актуальні питання організації освітнього процесу, проведені звіти та презентації напрацьованих матеріалів. Дієвою формою методичної роботи у закладі є педагогічна рада. У 2023 -2024 навчальному році було проведено 4 засідання педагогічної ради:
- Підсумки роботи закладу дошкільної освіти за 2022-2023 н. р. Завдання діяльності колективу на 2023-2024 н. р..
- Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників через емоційно-чуттєве пізнання довкілля.
- Англійська мова, як модернізація змісту дошкільної освіти, охоплення обов’язковою дошкільною освітою дітей.
- Психоемоційна саморегуляція та самоконтроль як ресурс збереження особистості.
В рамках підготовки до педагогічних рад проводились методичні заходи, спрямовані на поглиблене вивчення проблеми, здійснювався моніторинг освітнього процесу з даного напрямку, а ухвалені рішення педагогічних рад були спрямовані на покращення якості освітнього процесу з питань, що розглядалися.
Під час теоретичного семінару «Опрацювання та створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі дошкільної освіти» підвищився рівень професійної компетентності педагогів щодо норм, моделі, алгоритму, шляхів створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі дошкільної освіти.
Стресові фактори та ознаки стресового стану, стратегія поведінки та здійснення профілактики дистресів, підвищення рівня стресостійкості, зміна внутрішніх установок щодо реагування на стресові ситуації, формування практичних навиків саморегуляції – знання, які опанували педагоги під час семінару-практикуму «Стрес-менеджмент у професійній діяльності педагога».
Підвищенню якості дошкільної освіти сприяє тісна співпраця закладу з батьківською громадою. Родини вихованців активно долучались до проведення благодійного ярмарку, тематичних днів, флешмобів, онлайн конкурсів, що проходили у дошкільному закладі.
Задля підтримки родин у адаптації до нових обставин їхнього життя та подоланні негативних наслідків травмуючих подій у групі КЗ “ДНЗ N 35 ВМР” (соціальна мережа Facebook) практичними психологами закладу постійно надається інформація щодо психологічної підтримки, техніки подолання дитячої тривожності під час воєнних дій, формування навичок стресостійкості. Під час загальних та групових батьківських зборів батьки були активними учасниками, вмотивованими та зацікавленими, що доводить, що ми рухаємось у правильному напрямку, задля досягнення спільної мети – виховання щасливих, здорових, всебічно розвинених малюків.
СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ВАРІАТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, УПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Метою, до якої ідуть наші педагоги завдяки впровадженню новітніх технологій та інновацій, діяльнісному підходу є створення умов для самореалізації кожної особистості, формування компетенцій, а не лише допомога дошкільникам здобути знання, цікавий та мотивуючий освітній процес для дітей, активна взаємодія з іншими, розвиток творчих здібностей та здатність до рефлексії. Кожен вихователь обрав для себе пріоритетною одну з технологій , вивчаючи, впроваджуючи та реалізовуючи у роботі з дітьми протягом навчального року:
– Авторська програма «Виховання дітей дошкільного віку в полікультурному середовищі» (вихователь – Франко О.В.)
– Авторська програма «Маленьким розумникам і розумницям. Мнемотехніка для дошкільнят» (вихователь – Буняк С.О., вихователь-методист/практичний психолог – Павловська І.А.)
– Авторські проекти «Розвиток рухової творчості дітей дошкільного віку в процесі стрибків на батуті (Sky jumping)», «Болдеринг як засіб всебічного розвитку дітей» (інструктор з фізкультури – Глущенко І.Б.)
– Авторський проект «Let’s play and study English!» білінгвістичний підхід до впровадження англійської мови в освітній процес з молодшого дошкільного віку (вихователь – Балтаг А.В.)
– О.Ю. Рома «Безмежний світ гри з LEGO» (вихователь – Ткачук Р.М.)
– Карл Орф «Педагогічна система музичного виховання» (музичний керівник –Хомюк О.А.)
– Н. Гавриш «Використання карт розумових дій та коректурних таблиць»
(вихователь – Поліщук С.Ю.)
– Галина Тарасенко «Технологія естетико-екологічного виховання дітей» (вихователь – Мороз О.А.)
– Глен Доман «Навчання дітей ранньому читанню» (вихователь – Колісник Л.М.)
- Наталія Харченко «Навчання дітей навичкам міркування» (вихователь – Гуцол Л.В.)
- Людмила Шелестова «Розвивальне читання» (вихователь –Мадай О.Г.)
- Світлана Циганова «Образотворча діяльність – джерело естетичних емоцій та розвитку дітей раннього віку» (вихователі – Колісник Т. І., Плахотнюк Л.А., Харевська Н.Ю.)
- Микола Єфименко «Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей молодшого шкільного та дошкільного віку» (інструктор з фізкультури – Глущенко І.Б.)
- Василь Сухомлинський «Розуміти світ серцем і душею» (вихователі – Ткачук Р.М., Франко О.В.)
- Л.Б. Фесюкова «Виховання казкою» (вихователі –Бабич О.О., Дробаха В.М.)
- Освітній соціально-економічний проект «Афлотот» (вихователь –Якубівська В.А.)
- Т.А. Сидорчук «Навчання творчому мисленню та керованої уяви методами ТРВЗ» (вихователь –Буняк С.О.)
Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності: самоосвіта, взаємо відвідування методичних заходів, колективні перегляди, творчі, динамічні та ініціативні групи, впровадження кращого досвіду вихователів нашого закладу, міста, інших областей. Така робота дозволила підвищити професійну майстерність педагогів та наповнити освітній процес інноваційними засобами впливу, зробити його сучасним, творчим, цікавим та корисним для дітей.
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ КВАЛІФІКОВАНИМИ ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ЇХ РОЗСТАНОВКИ
Протягом року освітній процес забезпечували 25 педагогів: 20 вихователів, 1 музичний керівник, 1 інструктор з фізкультури, 2 вихователя-методисти/практичних психолога, завідувач.
З кожним роком наші педагоги професійно зростають.
Фаховий рівень педагогів:
кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» – 9 педагогів ;
кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії» – 2 педагоги;
кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» – 2 педагоги;
кваліфікаційна категорія «спеціаліст» – 2 педагоги;
11 тарифний розряд – 7 педагогів, 9 тарифний розряд – 1 педагог;
«Відмінник освіти України» – 2 педагоги;
педагогічне звання «вихователь-методист» – 13 педагогів;
педагогічне звання «старший вихователь» – 2 педагоги.
При закріплені працівників за віковими групами адміністрацією закладу враховувалися кваліфікаційні характеристики, стаж роботи з дітьми, індивідуальні особливості, психологічна сумісність та загальні інтереси, що сприяло створенню позитивного психологічного клімату у колективі та покращенню результативності роботи.
Відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників та перспективного плану атестації педагогів закладу у 2023-2024 н. р. атестовано 6 педагогів. За рішенням атестаційної комісії:
Горобчук Наталія Семенівна, вихователь – відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»,
раніше присвоєному педагогічному званню «вихователь-методист»; порушено клопотання про нагородження нагрудним знаком «Василь Сухомлинський» вихователь-методист/вихователь
Ковальчук Дар’я Олександрівна, вихователь-методист/вихователь – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічні звання «старший вихователь» та «вихователь-методист»; порушено клопотання про нагородження подякою Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації.
Павловська Ірина Анатоліївна, вихователь-методист/практичний психолог – відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєному педагогічному званню «вихователь-методист», присвоєно педагогічне звання «старший вихователь».
Поліщук Світлана Юріївна, вихователь – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»; порушено клопотання про нагородження подякою Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації.
Харевська Наталія Юріївна, вихователь – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
Якубівська Вікторія Андріївна, вихователь – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», порушено клопотання про нагородження грамотою департаменту освіти Вінницької міської ради.
Безперервне вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів ЗДО відбувається завдяки курсовій перепідготовці на базі КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти». Згідно перспективного плану курсову перепідготовку у 2024 році пройшли (проходять): Горобчук Н.С., Ковальчук Д.О., Павловська І.А., Бабич О.О., Плахотнюк Л.А., Гуцол Л.В., Кузьменецька М.В., Тернавська І.А., Ткачук Р.М..
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОСВІТНЬОЇ
ТА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Задля високої результативності освітнього процесу педагоги закладу протягом року опановували нові технології, підвищували свою педагогічну майстерність, ділились досвідом роботи з колегами.
У листопаді 2023 року з метою формування та розвитку цифрових навичок та цифрових компетентностей, підвищення рівня обізнаності щодо небезпек в Інтернеті, удосконалення професійних стандартів з урахуванням рамок професійних цифрових компетенцій, у нашому дошкільному закладі проходив Місяць цифрової грамотності.
У січні 2024 року в онлайн-режимі відбувся відкритий показ «Кращі практики дошкілля», організований відділом дошкільної освіти КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти». До майстер-класу «Ейдотехніка для дошкільнят», який провели тренери з нашого дошкільного закладу Ірина Павловська та Світлана Буняк, долучилось більше 100 педагогів міста та області. В свою чергу, педагоги нашого дошкільного закладу були активними учасниками, слухачами засідань міської школи молодого вихователя, школи молодого майстра «Паросток» та «Дебют», брали участь у семінарах, вебінарах, майстер-класах, інтерактивних педагогічних подіумах та воркшопах.
У часі війни ми продовжуємо тримати і надалі освітній фронт. Колектив дошкільного закладу, дошкільнята та їх батьки з початку повномасштабного вторгнення допомагають захисникам та захисницям нашої держави. Педагоги дотепер плетуть сітки, збирають усе необхідне для виготовлення окопних свічок.
Восени у дошкільному закладі відбувся благодійний ярмарок на підтримку Збройних Сил України «УКРАЇНА – це ми!». Хід ярмарку було висвітлено газетою Вінниччини «33-Й КАНАЛ». Військові 4 ОТБр БУАР отримали зарядні пристрої, які були придбані за кошти з благодійного ярмарку, завдячуючи підтримці батьків. Разом із зарядними пристроями дошкільнята передали нашим Захисникам малюнки, аплікації та обереги, які створили власними руками, щоб огорнути їх своєю любов’ю. Новий рік розпочався зустріччю наших вихованців з одним із Захисників України, який разом зі словами вдячності, передав від військових із найгарячіших точок дошкільнятам прапор з особистими підписами з фронту.
Також восени ми долучились до проєкту «КРИЛА», ініційованого Благодійним фондом «ОВЕС». Зібрані пластикові кришечки були відправлені на переробку, а отримані кошти перераховані на закупівлю БПЛА українського виробництва для підрозділів Збройних Сил України.
Дошкільники нашого закладу долучились і до благодійної акції «Каштановий донат» . Отримані кошти від збору каштанів усіма учасниками акції, ГО «Подільська Ластівка» спрямувала на придбання матеріалів на виготовлення буржуйок та їх комплектуючих. Вихованці нагороджені грамотою від громадської організації.
Великодні свята у дошкільному закладі запам’ятались малюкам цікавими розвагами, майстер-класами, творчими завданнями, та головне – добрими справами. Благодійна акція «Від серця до серця», у якій взяла участь батьківська громада, і звісно, колектив закладу, стала ще одним проявом тепла, вдячності та любові до наших Захисників. У декілька лікарень Вінниці, в яких на лікуванні та реабілітації знаходяться військові, ми передали від діток Великодні смаколики, малюнки та обереги.
До Всесвітнього дня дітей дошкільнята нашого закладу доєднались до виконання Всеукраїнської онлайн-руханки в рамках фестивалю «Назустріч Успіху» Всеукраїнського проєкту «Єдина Україна» та нагороджені почесною грамотою за встановлення Національного рекорду «Єднання». Реалізовуючи завдання національно-патріотичного виховання у спортивних перегонах «Перші кроки», наслідуючи кращі приклади козацької педагогіки, колектив закладу закладає родюче зерно фізичної культури та досконалості дітей дошкільного віку.
За підсумками проведення конкурсу «Створення екологічного куточка у ЗДО в рамках проєкту «EcoWorldKids», який проходив з у період з 21.09.2023 по 03.11.2023 серед закладів дошкільної освіти Вінницької міської територіальної громади, наш заклад став переможцем з проєктом «Інтерактивний метеомайданчик «Discovery START!!!» у номінації «Discovery-лабораторія».
З 26 лютого по 1 березня 2024 року педагоги та діти нашого дошкільного закладу були активними учасниками ІІІ Міжнародного заняття доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. Чуттєві та нестандартні заняття, екскурсії, проведені педагогами закладу присвячувались собакам та котам. Наш заклад був відзначений сертифікатом від благодійного фонду «Щаслива лапа». Ми стали учасниками рекорду України!
В рамках міжнародного українсько-польського проєкту «Психологічна підтримка для дітей дошкільного віку», ініційованого та реалізованого громадською організацією «Академія освітніх ініціатив» та Фундацією «Місцевий фонд Білгорайської землі» (Польща) вихователем-методистом/ практичним психологом нашого дошкільного закладу Павловською І.А. разом з іншими практичними психологами України було створено методичний посібник «Психологічна підтримка для дошкільнят» для педагогів, практичних психологів, батьків вихованців. Даний посібник розміщено на сайті ГО «Академія освітніх ініціатив».
Колектив дошкільного закладу нагороджено грамотою департаменту освіти Вінницької міської ради за перемогу у міському Конкурсі дитячої творчості «Дитячі історії про…», що проводився серед закладів дошкільної освіти Вінницької міської територіальної громади та був організований на виконання Програми розвитку освіти Вінницької міської територіальної громади на 2022-2024 роки, відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року. Даний конкурс сприяв розвитку духовності і моральності у дітей дошкільного віку, утвердження традиційних сімейних, і культурних цінностей; формування мовленнєвої культури; розвиток фантазії та творчих здібностей у дітей; надання можливості кожному учаснику відчути радість від досягнення успіху.
В свою чергу діти надихають та тішать нас своїми талантами. У І турі міського конкурсу «Таланти твої, Україно!» у рамках фестивалю дитячої творчості «Сяйво талантів» брала участь неймовірна кількість талановитих дошкільнят нашого закладу. У ІІ турі наші діти представили номер «Драйвові ритми на м’ячах «Україна вільна»» в номінації «Оригінальний жанр»
Для створення позитивного іміджу закладу дошкільної освіти, популяризації досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям ЗДО у 2023/2024 навчальному році інформація про проведення даних заходів була висвітлена на сайті закладу https://dnz35.edu.vn.ua/ та в соціальній мережі Facebook – сторінка «КЗ «ДНЗ N 35 ВМР»», у вайбер-групах кожної вікової групи та телеграм-групах: «Крихітки. Проект дистанційної освіти ЗДО №35 «Вчимося разом»;
«Молодший вік. Проект дистанційної освіти ЗДО №35 «Вчимося разом»;
«Середній вік. Проект дистанційної освіти ЗДО №35 «Вчимося разом»;
«Старший вік. Проект дистанційної освіти ЗДО №35 «Вчимося разом».
ДОТРИМАННЯ ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ
ПРОТИПОЖЕЖНИХ НОРМ
Протягом року діяльність адміністрації дошкільного закладу була спрямована на створення відповідних умов для організації праці та освітньої діяльності усіх учасників освітнього процесу. Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму була визначена одним із найважливіших пріоритетів закладу і проводилася відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», «Про роботу під час воєнного стану», Санітарного регламенту та інших нормативних актів, які регламентують роботу дошкільного навчального закладу.
У часі воєнного стану в закладі додатково проведено інструктажі щодо дій працівників при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації, закріплено алгоритми дій при повітряній небезпеці, у випадку відключення централізованого опалення, водопостачання, напруги в електромережі. Проведені навчальні тренування з дітьми з метою відпрацювання евакуації, просвітницька робота щодо мінної безпеки та вибухонебезпечних предметів.
Протипожежна безпека посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. В наявності розроблені плани евакуації дітей на випадок пожежі, у необхідній кількості вогнегасники, призначено відповідальних осіб. Проводяться тренувальні евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО.
Робота колективу з профілактики дитячого травматизму була спрямована на формування у дошкільників певної життєвої компетентності і має такі завдання:
- поліпшення якості освітньої роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
- удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя;
- пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків.
Травматичних та нещасних випадків за період навчального року не було.
З метою формування у дошкільників навичок безпечної поведінки та резильєнтності, збереження здоров’я (фізичного та психічного), свідомого ставлення до власної безпеки протягом року у закладі проводились: місячник цивільного захисту (з 17.09.2023 по 17.10.2023 ), тижневик протипожежних заходів (з 02.10.2023 по 06.10.2023), тижні знань безпеки життєдіяльності (з 13.11.2023 по 17.11.2023, з 08.04.2024 по 12.04.2024), інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет» (з 26.02.2024 по 01.03.2024), екологічний марафон «Ми творимо планету власноруч» (з 15.04.2024 по 19.04.2024), Тиждень безпеки дитини (з 13.05.2024 по 17.05.2024, з 01.07.2024 по 05.07.2024).
ЗАХОДИ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗАКЛАДУ
ТА ЗАЛУЧЕННЯ ДОДАТКОВИХ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ
Протягом навчального року поповнення матеріально-технічної бази закладу здійснювалося за кошти бюджету та у вигляді благодійної допомоги.
Так, відповідно до поданого бюджетного запиту у 2023-2024 навчальному році виділені кошти були спрямовані на покриття витрат:
– на енергоносії (електроенергія, вода, теплоенергія);
– заробітну плату працівників;
– придбання продуктів харчування для дітей;
– послуги зв’язку;
– профілактичний медогляд;
– вимірювання опору заземлення;
– навчання з цивільного захисту, охорони праці та пожежної безпеки;
– камерне знезараження м’якого інвентарю, дератизацію та дизенсекцію;
– повірку обладнання метрологічною службою;
– повірку лічильника холодної води;
– перезарядку вогнегасників.
Матеріально-технічна база закладу та методичний кабінет цьогоріч поповнилась і за рахунок благодійної допомоги. Отримали рідке мило, засіб дезінфікуючий Бланідас, серію інформаційно-розвиткових плакатів «Граємося й розвиваємо навички дошкільнят» ЮНІСЕФ – 10 комплектів
Проте існує ще ряд проблем, які потребують вирішення:
- заміна ванн у харчоблоці
- утеплення будівлі дошкільного закладу
- наявні вакансії вихователів-вчителів англійської мови, каштеляна
Працюємо і надалі, разом, спільними зусиллями, щоб наблизити таку очікувану Перемогу нашої держави!
Презентація “Річний звіт про діяльність закладу”