Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)
Освітня програма «Дитина» створена для вихователів, батьків та інших осіб, залучених до виховання та навчання дітей від 2 до 7 років. Програма «Дитина» оновлена відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти України та рекомендована МОН.
ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА (ЛЕКЦІЇ)
Лекційний курс “Основи соціального партнерства” (Конфліктологія)
© Юсім Ю.Д.
© ТДПУ, Тернопіль
ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ (Н.В.ЛІФАРЄВА)
Навчальний посібник розкриває різноманітні підходи до психології особистості, знайомить з типологічними та індивідуальними психологічними особливостями людини, психологічними аспектами мотивації, діяльності, поведінки і спілкування. З урахуванням особливої ролі соціальних чинників у процесі соціалізації особистості висвітлюються проблеми становлення характеру, розвитку здібностей, формування емоційно-вольової сфери особистості, вищих потреб людини, а також виховання і самовиховання.
До кожної теми подано питання для обговорення на семінарських заняттях, практичні і контрольні завдання, теми рефератів і бібліографія.
ISBN 999-8253-55-8
© Н.В.Ліфарєва, 2003
© Дніпропетровський університет економіки та права, 2003
Каталог методичної літератури
Наталя Гавриш
“Сучасне заняття в дошкільному закладі”
Посібник представляє теоретичні дидактико-методичні аспекти організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі, подає класифікацію та характеризує види занять на засадах інтеграції, а також практичний матеріал – зміст перспективного планування освітньої роботи на основі тематичного принципу , атлас інтелектуальних карт для інтегрованих занять з дітьми.
Проаналізовано типові помилки в плануванні й проведенні занять з дошкільниками.
Для фахівців дошкільної та початкової освіти.
Рік, видавництво: 2007, Луганськ “Альма- матер”
Фесюкова Л.Б., Мірошніченко І.В., Панасюк І.С., Яковлєва Н.В.
“Виховуємо та навчаємо (комплексні заняття та ігри для дітей 4-7 років)”
В посібник увійшло 20 комплексних занять з ілюстраціями та додатками : схематичними малюнками для індивідуального використання. Кожне таке заняття будується на основі одного прислів’я. В збірці їх понад 60.
Даний матеріал має універсальний характер використання як під час занять, та і впозаурочний час.
Рік, видавництво: 2007, Харків “Ранок”
Фесюкова Л.Б., Григор’єва О.О.
“Пори року. Комплексні заняття для дітей 4-7 років”
В посібнику наведено конспект занять на рік : від вересня до серпня.
Матеріал допомагає в забезпеченні диференційованого підходу і різносторонньому розвитку особистості кожної дитини від 4 до 7 років.
Даний практичний матеріал суттєво допоможе вихователям, психологам, батькам.
Рік, видавництво: 2007, Харків “Ранок”
Лущик І.В.
“Фізичне виховання дошкільників”
У посібнику детально розроблені питання планування та організації фізкультурних занять для вихованців ІІ молодшоїта середньої груп, висвітлюється робота з фізичного виховання дітей в дошкільних навчальних закладах, містяться розробки рухливих ігор, комплекси загально розвиваючих і дихальних вправ.
Книга для вихователів і методистів ДНЗ.
Рік, видавництво:2007 Харків “Ранок”
Фесюкова Л.Б.
“300 розвивальних ігор (для дітей 4-7 років)”
Видання призначене для широкого кола дорослих – учителів, вихователів, методистів, психологів, батьків, пропонує понад 300 ігор про навколишній світ, екологію, розвиток мовлення, математику.
Ігри, розроблені на основі дидактики І.Песталоцці, Ф.Фребеля та М.Монтесорі, будуть корисними : в духовний світ дитини віллється життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості й цікавості.
Рік, видавництво: 2007, Харків “Ранок”
Харченко А.А.
“Плануємо за новою програмою”
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» розкриває зміст рівня дошкільної освіти і спрямована на повноцінний та гармонійний розвиток особистості дитини.
Матеріал представлено за результатами апробації даної програми у дошкільних закладах Хмельницької області.
Посібник пропонує варіанти організації життєдіяльності дітей раннього та дошкільного віку.
Планування навчально-виховного процесу.
Обмін досвідом роботи за певними лініями розвитку дитини; вивчення рівня компетентності дітей відповідного психологічного віку.
Посібник рекомендовано методистам, завідуючим, вихователям, студентампедагогічних вузів.
Рік, видавництво: 2008 Кам’янець – Подільський “Медобори”