№ |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу |
Протягом року |
Завідувач, вихователі-методисти |
2 |
Створення безпечного предметно-розвивального середовища в дошкільному закладі вільного від насильства та булінгу |
Протягом року |
Адміністрація, педагоги |
3 |
Проведення моніторингу ефективності виконання Плану заходів щодо профілактики та протидії боулінгу (цькування) в закладі освіти |
Грудень Травень |
Завідувач, практичні психологи |
4 |
Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу |
За запитом |
Практичні психологи Павловська І.А., Ковальчук Д.О. |
5 |
Оновлення інформації на веб-сайті та у групі КЗ «ДНЗ №35 ВМР» у соціальній мережі Facebook з проблеми запобігання та протидії булінгу |
Протягом року |
Вихователь- методист Павловська І.А. |
6 |
Проведення профілактичної роботи з учасниками освітнього процесу щодо запобіганню та протидії булінгу |
Протягом року |
Практичні психологи, вихователі |
7 |
Робота з педагогами: |
|
|
7.1 |
Тренінгове заняття «Тімбілдинг– ресурс згуртованого колективу» |
Жовтень |
Практичні психологи |
7.2 |
«Конфлікти у педагогічному колективі» Тренінгове заняття Профілактика виникнення булінгу в дитячому середовищі |
Листопад |
Практичні психологи |
7.3 |
Вивчення психологічного клімату у педагогічному колективі. |
Протягом року |
Практичні психологи |
7.4 |
Практикум для педагогів «Психологічна хвилинка для стабілізації психоемоційного стану дорослих та дітей» |
Лютий |
Практичні психологи |
7.5 |
Світ без насилля. Презентація |
Січень |
Практичні психологи |
8 |
Робота з дітьми: |
|
|
8.1 |
Корекційна-розвивальна програма «Соціалізація дошкільників» (діти старших груп) |
Жовтень-квітень |
Практичні психологи |
8.2 |
Корекційна-розвивальна програма «Тиждень дружби і добра» С.Сіроштан (діти середніх груп) |
Січень |
Практичні психологи |
8.3 |
Корисні підказки. Дружба. Корисні підказки. Битися чи не битися? STOP Булінг. Поради дітям Булінг: 5 мультфільмів, які допоможуть запобігти … |
Жовтень Грудень Квітень Протягом року |
Практичні психологи
Педагоги |
8.4 |
Ігри та вправи для дітей на сприяння почуття єдності та взаємодопомоги. Вправи на розуміння та встановлення кордонів. Ігри на розвиток емоційного інтелекту. |
Протягом року |
Практичні психологи |
8.5 |
Організація та проведення занять, бесід, що формують у дітей уявлення про права та обов’язки, толерантність. |
Протягом року |
Педагоги |
9 |
Взаємодія з батьками (просвіта) |
|
|
9.1 |
«Чому дитина б’ється?» Інформаційний блок |
Листопад |
Практичні психологи |
9.2 |
«Право знати»: що таке булінг |
Листопад |
Практичні психологи |
9.3 | «Долаємо агресію разом» | Грудень | Практичні психологи |
9.4 | «Насильство та булінг: основні відмінності» | Грудень | Практичні психологи |
9.5 |
«Можливі наслідки жорстокого поводження, насильства щодо дітей, булінгу» |
Січень |
Практичні психологи |
9.6 |
«Як розпізнати булінг та діяти сторонам конфлікту?» |
Лютий |
Практичні психологи |
9.7 |
Методи саморегуляції, релаксації і зняття психоемоційного напруження у дітей |
Березень |
Практичні психологи |
15 |
Просвітницька діяльність з учасниками освітнього процесу, спрямована на формування негативного ставлення до протиправних дій, з питань правової освіти, профілактику булінгу у батьківських спільнотах |
Протягом року |
Вихователі |